Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Μικρές μοναδικές στιγμές


Κάτι τέτοιες ώρες αναπολώ...αναπολώ τις υπέροχες στιγμές που έχω περάσει στην ζωή μου...Είναι απίστευτο όταν κάθεσαι μόνος σου να φέρνεις στο μυαλό σου όλα αυτά που έχεις περάσει....και να συνειδητοποιείς ότι τελικά...μόνο κάποιες μικρές στιγμές έκαναν ξεχωριστή και μοναδική την ύπαρξή σου....Οι στιγμές που έχουν καρφωθεί αυτή την στιγμή στο μυαλό μου....ανήκουν στο καλοκαίρι του 2011......με ένα πράγμα όμως έχω θυμώσει...βασικά ναι άνετα βρίζω τον εαυτό μου....οκ δεν το κάνω γιατί είμαι εγωίστρια....με το ότι άφησα αυτές τις στιγμές να περάσουν έτσι......τις λίγες σταγόνες ευτυχίας τις ήπια μονορούφι....μπεκρής μέχρι και σε κάτι τέτοιο....τώρα καταλαβαίνω πόσο λάθος ήταν αυτό.....που άφησα τις πιο υπέροχες καταστάσεις της ζωής μου να περάσουν έτσι απλά........που άφησα τα πρόσωπα που αγαπώ και τις στιγμές που πέρασα μαζί τους...να χαθούν σε μια χειμερινή νύχτα...........δεν ήμουν εκεί....δεν έζησα τα όμορφα που έπρεπε και ήθελα να ζήσω.....ίσως να μην είχα συνειδητοποιήσει ότι κάποια στιγμή όλα χάνονται.....ψέματα λέω φυσικά....αυτά που χάνονται είναι αυτά που εμείς θέλουμε να εξαφανίσουμε....αχνες στιγμές ...ρηχά συναισθήματα....τα δυνατά πράγματα και οι δυνατές καταστάσεις δεν χάνονται ποτέ....ΠΟΤΕ...! Αν είχα μια ευχή...μια ευκαιρία...θα γυρνούσα...να ξαναπολαύσω αυτές τις στιγμές....να τις ξαναζήσω....να περάσω μέσα από αυτές...αλλά να μην τις προσπεράσω...να μείνω εκεί...για πάντα...σε μια αγκαλιά...σε ένα αστείο...σε ένα χαμόγελο...σε όλα τα όμορφα....Αλλά ας μην κοροιδευόμαστε....αυτές οι στιγμές...είναι από διαμάντι....πάλι ψέμα...για μένα τα διαμάντια δεν έχουν αξία μπροστά σε αυτές τις αναμνήσεις..!!! Εύχομαι μόνο...να τις ξαναζήσω....γιατί αυτή τη φορά ξέρω ότι αυτές οι μικρές μοναδικές στιγμές......είναι η ευτυχία της ζωής μου.......!και ότι το μόνο που θέλω είναι να μείνω μέσα τους για πάντα.......αυτά από μένα....να ζείτε.....όχι απλά να υπάρχετε.....καλή σας νύχτα :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου