Τρίτη 4 Αυγούστου 2009

Insomnia

Αϋπνιες... Για ακομα μια νυχτα. Δεν ξερω τι φταιει..Μαλλον η ζεστη, ο καφες, η επιθυμια για μια ακομα εξορμηση στο Ιονιο που μου εχει γινει εμμονη ιδεα. Καθομουν στο κρεβατι με ενα απλανες βλεμμα προς τα αστερια-αυτοκολλητα στο ταβανι και σκεφτόμουν.....

1) Σκεφτομουν, λοιπον, ποσες ωρες μακρυα απο την Αθηνα ειναι η Κερκυρα με ΚΤΕΛ -6- και εκανα
-τι αλλο;- μαθηματικους υπολογισμους. Εισαι μακρια μου 6 ωρες- 360 λεπτα- 21600 δευτερολεπτα- 480 χλμ και ομως σε νιωθω τοσο κοντα

2)Πως βρεθηκα εγω εδω; στην Αθηνα; Καθημερινες αποριες που θα σταματησουν μετα το λυκειο. Γιατι να ειμαι εδω και να τρωω ολη τη ζεστη, μη μπορωντας να βγω καθε μερα; Εγω, που βαριεμαι 10 λεπτα να κατσω σπιτι μου. Ε ναι λοιπον ειχα πολλες ευκαιριες να φυγω ολο αυτο το καιρο και να παω "σπιτι" μου, εκει που το θεωρω σπιτι μου τελοσπαντων...Δεν εφυγα ομως. Φοβος για το αγνωστο; Ανασφαλεια για τα καινουργια δεδομενα; Μπορει. Τοτε ομως...στα 14 μου. Τωρα ξερω γιατι ειμαι ακομα εδω και δεν θελω να φυγω. Εκτος απο την οικογενεια μου εχω 3 ανθρωπους που με κρατανε εδω...3 κοριτσια που μου αλλαξαν την ζωη και τον τροπο σκεψης. Ισως αν δεν ηταν οι κολλητες μου να μην ημουν τωρα εδω και να γραφω σε εσενα, μοναδικε αναγνωστη...

Αϋπνιες λοιπον...να'ναι καλα ο Marlon Brando και ο Αl Patchino με τον ΝΟΝΟ που μου κρατανε συντροφια και αυτη τη νυχτα... λα λα λα λα

http://www.youtube.com/watch?v=zMGE8pks9UE&feature=related

Φιλια :D

1 σχόλιο:

  1. spiti...ateleiwtes wres siwpis k hsuxias...poso mallon apo dw k pera p 8 poreuomai moni m...ka8e prwi shkwnomai me thn elpida oti to kinhto 8 exei ena mhnuma apo tous 3 aggelous p exw sthn zwh m..eimai pl tuxeri pou tis exw...mou dinoun toso polu kouragio stis duskoles wres...einai oi mones pou pote dn 8 m poun ''se afhnw gt exw douleia''8elontas na apofugoun na suzhthsoun tuxon diko m provlhma..to anti8eto...an dn me doun sta kala m 8 me rwthsoun ti exw k dn 8 meinoun mono sthn erwthsh..:)..mporei loipon na zoume k oi 4 sauto to kamini alla h mia ka8hmerina anakoufizei thn alli me thn drosia k thn lampsi pou einai monadiki mono emeis tin exoume...
    'h mia apo tis 4 pou sagapaei'sonia..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή